0 produkter / 0 kr
0
Hem / Affärsnytta / Försäljning, marknadsföring, service, kundfokus / Kundfokus
Att ha kunden i fokus är viktigt och handlar om att se situationer utifrån kundens perspektiv. Det kan låta enkelt att säga att man har bra kundfokus, men i själva verket är det mer avancerat än så. En föreläsning inom kundfokus ger er framgångsrika och konkreta tips på hur ni förbättrar kundbemötandet som i sin tur påverkar affärsresultatet.
Den 9:e december 2006 blev Christer Fuglesang den första svenska astronauten att besöka rymden! Christer är behörig både som astronaut och kosmonaut, det vill säga både som amerikansk och rysk rymdfarare. ...
Christel Copp är en av få föreläsare som talar om bild, design och visuell presentationsteknik. Föredragen är ”ögonöppnare” i ordets sanna betydelse. Yrkeserfarenheten som designer och bildkonstnär ...
Peter Paunovic har över 14 års erfarenhet som passionerad företagsledare. Hans expertis ligger i att främja effektivitet genom mellanmänskliga möten och idéutbyte. Genom sin imponerande bakgrund inom ...
Johan Quist ger lösningarna till hur den offentliga sektorn kan bli bättre och mänskligare. När han hör om Åke, 90 år, som träffat 66 olika läkare på 16 månader, blir Johan genuint ledsen. Funktionsegoismen, ...
Man skulle verkligen kunna kalla Magnus Hedberg för den nya tidens föreläsare. Med en blandning av innovativa kunskaper och träffsäkra exempel från verkligheten så lockar han publiken till skratt. Magnus ...
Camilla Cramner erbjuder genom företaget LoyaltyFactory strategier och lösningar kring CRM & Loyalty, inklusive marketing automation. Hon är en flitigt anlitad inspirationstalare inom ...
Patrik är en mycket uppskattad föreläsare inom försäljning och tillväxt. Han har genomfört hundratals föreläsningar för stora och små grupper. Patrik levererar de senaste trenderna blandat med verkliga ...
Bli framtidens säljare och coacha kunden till köp med Göran Vernersson's inspirationsföredrag.
Vår erfarenhet är att ...
Anders Hallquist föreläser om sälj, merförsäljning via service och kundvård. Men även hur företag kan öka trivseln på arbetsplatsen, vilket i sin tur leder till mer välmående och effektiva medarbetare. ...
Martins superförmåga, som han utvecklat under 15 år som säljutvecklare, interim säljchef och föreläsare är att se till att någonting händer på riktigt i ert företag. Att det reflekteras över de vanor ...
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider 07.30-18.30
E-post: info@sverigestalare.se
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna kring vår service, såsom priser, förfrågningar samt mycket mer.
Boka gärna ett möte med oss.
Du är välkommen över en kopp bryggkaffe.
Öppettider: Vardagar 07:30–18:30
Tel: +46 (0)70 - 930 57 85
Jour kvällar och helger: +46 (0)70-930 57 85
E-post: nathalie@sverigestalare.se
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider
Sveriges Talare Kompetensförmedling AB
Besöksadress:
Kungsbron 23
111 22 Stockholm
Postadress:
Koppargatan 3
602 23 Norrköping
Organisationsnummer 556728-0283