0 produkter / 0 kr
0
Hem / Affärsnytta / Försäljning, marknadsföring, service, kundfokus / Kundfokus
Att ha kunden i fokus är viktigt och handlar om att se situationer utifrån kundens perspektiv. Det kan låta enkelt att säga att man har bra kundfokus, men i själva verket är det mer avancerat än så. En föreläsning inom kundfokus ger er framgångsrika och konkreta tips på hur ni förbättrar kundbemötandet som i sin tur påverkar affärsresultatet.
Christel Copp är en av få föreläsare som talar om bild, design och visuell presentationsteknik. Föredragen är ”ögonöppnare” i ordets sanna betydelse. Yrkeserfarenheten som designer och bildkonstnär ...
Organisationer möter ofta dynamik och osäkerhet i omvärlden med ökad toppstyrning, mer detaljerad planering och hårdare uppföljning. Men som många upptäcker är detta som att köra på en gropig väg ...
Anders Hallquist föreläser om sälj, merförsäljning via service och kundvård. Men även hur företag kan öka trivseln på arbetsplatsen, vilket i sin tur leder till mer välmående och effektiva medarbetare. ...
Johan Quist ger lösningarna till hur den offentliga sektorn kan bli bättre och mänskligare. När han hör om Åke, 90 år, som träffat 66 olika läkare på 16 månader, blir Johan genuint ledsen. Funktionsegoismen, ...
Camilla erbjuder genom företaget LoyaltyFactory strategier och lösningar kring CRM & Loyalty, inklusive marketing automation. Hon är en flitigt anlitad inspirationstalare inom sitt område. Camilla ger ...
Man skulle verkligen kunna kalla Magnus Hedberg för den nya tidens föreläsare. Med en blandning av innovativa kunskaper och träffsäkra exempel från verkligheten så lockar han publiken till skratt. Magnus ...
Patrik är en mycket uppskattad föreläsare inom försäljning och tillväxt. Han har genomfört hundratals föreläsningar för stora och små grupper. Patrik levererar de senaste trenderna blandat med verkliga ...
Bli framtidens säljare och coacha kunden till köp
Vår erfarenhet är att säljare pratar för mycket på kundmöten och i telefon. En ...
Alan Schürer har över 30 års erfarenhet av att tala och möta sin publik på olika sätt, både som utbildare, forskare och chef i konsult- och fastighetsbranschen. I dagsläget är Alan Schürer stadsbyggnadsdirektör ...
R. Max Behesht är en internationell föreläsare och inspiratör, som introducerar ett aktivt servicetänk som framgångsrikt påverkar hela organisationens kultur, engagemang och prestationsvilja ...
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna kring vår service, såsom priser, förfrågningar samt mycket mer.
Öppettider: Vardagar 07:30–18:30
Tel: +46 (0)70 - 930 57 85
Jour kvällar och helger: +46 (0)70-930 57 85
E-post: info@sverigestalare.se
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider
Sveriges Talare Kompetensförmedling AB
Besöksadress:
Kungsbron 23
111 22 Stockholm
Postadress:
Koppargatan 3
602 23 Norrköping
Organisationsnummer 556728-0283