Hem / Affärsnytta / Försäljning, marknadsföring, service, kundfokus / Bemötande
Ett gott bemötande är avgörande för hur ert företag ska uppfattas av andra. Boka en föreläsare för att rusta dina medarbetare att bli bättre på att möta människor utifrån dennes behov. Kunskaper om ett bra bemötande är viktigt för alla som jobbar med människor, oavsett om man jobbar som säljare, inom vård, skola eller kundservice behöver man kunskap, tips och idéer som bidrar till ett öppet arbetsklimat och ett respektfullt professionellt bemötande.
Joakim Harping, affärs-PT, kundombudsman, författare och senior advisor, är en erfaren expert med en mångårig bakgrund inom affärsutveckling och ledarskap. Genom sitt arbete med kunder, medarbetare, leverantörer ...
Ingela Fagerlund utvecklar och inspirerar andra inom näringslivet och offentlig sektor. Ur hennes långa ledarerfarenhet bjuder hon på en sällsynt blandning av berättelser som berör och varvas med marknadens ...
Sanna Berg har gedigen kunskap inom utvecklings- och förändringsarbete med fokus på integration, arbetslöshet, social hållbarhet och samverkan, särskilt i socioekonomiskt utsatta områden. Genom en lång ...
Michael Södermalm är en av de främsta föreläsarna och inspiratörerna i Norden. Att delta i en föreläsning med honom är en väl investerad tid och garanterar en energikick. Han är flitigt efterfrågad och ...
Pelle Sandstrak – Mr Tourette – är performanceartisten du aldrig glömmer. Han gestaltar de människor och kolleger som såg hans personlighet, inte bara en diagnos. De som inkluderade honom i gemensamheten. ...
Munirih föddes på Afrikas kontinent och anlände ensam till Sverige vid 14 års ålder.
Driven av önskan att gå i en svensk skola, ...
Lukas Svärd, före detta brandman, jägarsoldat i försvarsmakten och tidigare elitidrottare, föddes i fel kropp. Lukas bakgrund ger honom en unik insikt och erfarenhet av normen, det kvinnliga och manliga som ...
Sara Lundgren grundade företaget "VIS - vuxen i samhället" för att stödja vuxna som i sin vardag, antingen privat eller i jobbet, möter ungdomar som utmanar vuxenvärldens förväntningar och föreställningar ...
Lasse Gustavson blev den förste i Sverige, som erhöll utmärkelsen Årets brandman. Detta efter att han överlevde en svår gasexplosion i Göteborgs oljehamn och återvände till utryckningstjänst med en imponerande ...
Mitt namn är Karl-Johan Hasselström, jag har spenderat de senaste 20 åren med att bygga och växa bolag, vara en toppsäljare och leda globala försäljningsorganisationer samt tagit fram Employer Branding-strategier ...
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider 07.30-18.30
E-post: nathalie@sverigestalare.se
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna kring vår service, såsom priser, förfrågningar samt mycket mer.
Öppettider: Vardagar 07:30–18:30
Tel: +46 (0)70 - 930 57 85
Jour kvällar och helger: +46 (0)70-930 57 85
E-post: nathalie@sverigestalare.se
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider
Sveriges Talare Kompetensförmedling AB
Besöksadress:
Kungsbron 23
111 22 Stockholm
Postadress:
Albrektsvägen 75
603 66 Norrköping
Organisationsnummer 556728-0283