0 produkter / 0 kr
0
Hem / Affärsnytta / Försäljning, marknadsföring, service, kundfokus / Service
Genom att sätta kunden i fokus, se henne, lyssna på henne och skapa en personlig relation kommer kunden att känna sig speciell, vilket är en förutsättning för att en kund ska återkomma i dagens konkurrensutsatta värld. För att ge bra kundservice, behöver all personal i företaget ha rätt inställning och attityd, boka därför en föreläsare som kan hjälpa er att uppnå serviceexellens.
Anette Jernström talar om ett vinnande bemötande, att ge minnesvärd service och hur attityden kan bli en konkurrensfördel. Kunder är kräsna och har många valmöjligheter. Du i frontlinjen är väldigt ...
Anders Hallquist föreläser om sälj, merförsäljning via service och kundvård. Men även hur företag kan öka trivseln på arbetsplatsen, vilket i sin tur leder till mer välmående och effektiva medarbetare. ...
Man skulle verkligen kunna kalla Magnus Hedberg för den nya tidens föreläsare. Med en blandning av innovativa kunskaper och träffsäkra exempel från verkligheten så lockar han publiken till skratt. Magnus ...
Bli framtidens säljare och coacha kunden till köp
Vår erfarenhet är att säljare pratar för mycket på kundmöten och i telefon. En ...
Marcus Majewski avslöjar hur man får medarbetarna att öka sin prestation utan att chefen behöver stå och diktera. Marcus manar personalen till eget ansvarstagande och egen drivkraft. Det leder till ökad ...
Hasse Olsson vänder ut och in på gamla sanningar. Det är inte säkert att ni kommer att se på försäljning eller företagskultur så som ni gjort tidigare!
Hasse ...
R. Max Behesht är en internationell föreläsare och inspiratör, som introducerar ett aktivt servicetänk som framgångsrikt påverkar hela organisationens kultur, engagemang och prestationsvilja ...
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna kring vår service, såsom priser, förfrågningar samt mycket mer.
Öppettider: Vardagar 07:30–18:30
Telefon: 0121-249 00
Jour kvällar och helger: +46 (0)70-930 57 85
E-post: info@sverigestalare.se
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider
Sveriges Talare Kompetensförmedling AB
Besöksadress:
Kungsbron 23
111 22 Stockholm
Postadress:
BOX 1041
101 38 Stockholm
Organisationsnummer 559015-5866