0 produkter / 0 kr
0
Hem / Affärsnytta / Försäljning, marknadsföring, service, kundfokus / Service
Genom att sätta kunden i fokus, se henne, lyssna på henne och skapa en personlig relation kommer kunden att känna sig speciell, vilket är en förutsättning för att en kund ska återkomma i dagens konkurrensutsatta värld. För att ge bra kundservice, behöver all personal i företaget ha rätt inställning och attityd, boka därför en föreläsare som kan hjälpa er att uppnå serviceexellens.
Amanda Hessle driver Värdskapsbyrån, där hon kombinerar föreläsningar om värdskap och bemötande med guidning och reseledning. Hon är bosatt och verksam på ön Torsö i Vänern, men är ofta ute och arbetar ...
Peter Paunovic har över 14 års erfarenhet som passionerad företagsledare. Hans expertis ligger i att främja effektivitet genom mellanmänskliga möten och idéutbyte. Genom sin imponerande bakgrund inom ...
Man skulle verkligen kunna kalla Magnus Hedberg för den nya tidens föreläsare. Med en blandning av innovativa kunskaper och träffsäkra exempel från verkligheten så lockar han publiken till skratt. Magnus ...
Thord Nossborn introducerar konceptet Brain Lean® som ett medel för att öka vår insikt om hur våra hjärnor fungerar – både dess framgångar och brister.
Detta ...
Marcus Majewski avslöjar hur man får medarbetarna att öka sin prestation utan att chefen behöver stå och diktera. Marcus manar personalen till eget ansvarstagande och egen drivkraft. Det leder till ökad ...
Bli framtidens säljare och coacha kunden till köp med Göran Vernersson's inspirationsföredrag.
Vår erfarenhet är att ...
Anders Hallquist föreläser om sälj, merförsäljning via service och kundvård. Men även hur företag kan öka trivseln på arbetsplatsen, vilket i sin tur leder till mer välmående och effektiva medarbetare. ...
R. Max Behesht är en internationell föreläsare och inspiratör, som introducerar ett aktivt servicetänk som framgångsrikt påverkar hela organisationens kultur, engagemang och prestationsvilja ...
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider 07.30-18.30
E-post: info@sverigestalare.se
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna kring vår service, såsom priser, förfrågningar samt mycket mer.
Boka gärna ett möte med oss.
Du är välkommen över en kopp bryggkaffe.
Öppettider: Vardagar 07:30–18:30
Tel: +46 (0)70 - 930 57 85
Jour kvällar och helger: +46 (0)70-930 57 85
E-post: nathalie@sverigestalare.se
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider
Sveriges Talare Kompetensförmedling AB
Besöksadress:
Kungsbron 23
111 22 Stockholm
Postadress:
Koppargatan 3
602 23 Norrköping
Organisationsnummer 556728-0283