Här använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Vad är kakor?

Sveriges Talare Kompetensförmedling AB logotyp

Öppet: Vardagar 07.30–18.30 | Telefon: 0121-249 00. Jour kvällar och helger: 070-930 57 85 E-post: info@sverigestalare.se – svar inom 5 minuter under öppettider.

0 produkter / 0 kr

Min talarlista

0

Talare att skicka förfrågan till

Max Behesht

R. Max Behesht är en internationell föreläsare och inspiratör, som introducerar ett aktivt servicetänk som framgångsrikt påverkar hela organisationens kultur, engagemang och prestationsvilja hos anställda. Han pratar om vikten av att öka den personliga motivationen för att kunna skapa oförglömliga upplevelser för kunden, sin omgivning och sig själv.

Max nya koncept och föreläsningspaket, "The Servicizer™ Mindset”, har under kort tid uppmärksammats på universitetsnivå och bland multinationella företag som inser det ökande behovet av att engagera sina anställda. Hans föreläsningar passar även, och är uppskattade bland elever och lärare på skolor. Max är rektor på affärs- hotell- kock/konditor-högskolorna César Ritz Colleges och Culinary Arts Academy Switzerland.

  • Så arbetar Max Behesht

    R. Max Behesht arbetar med allt från färdiga presentationer till anpassade Keynotes, seminarier och helt skräddarsydda Servicizer™ kurser och föreläsningar. Max beaktar uppdragsgivarens specifika behov noggrant och fäster stor vikt vid uppföljning.

  • Max Behesht erbjuder

    Max erbjuder sina motiverande föreläsningar för hela organisationen: ledningsgrupper, kommersiella team, HR och personalavdelningar m.fl., och skapar gediget engagemang, kundfokus och utmanar det invanda. Han inleder varje föreläsning med att berätta om sin personliga resa som ledde till utvecklingen av "The Servicizer™ Mindset".

  • Max Behesht passar till

    Max står gärna till tjänst för både små och stora organisationer, privat och offentlig sektor, föreningar och skolor med sina anpassade föreläsningar och seminarier.

Talaren utgår från Stockholm
Typ av föreläsning Utbildande / Informativ
Kön Man
Språk Engelska, Franska, Italienska, Spanska, Tyska

Max kom till Sverige under 80-talet och växte upp i Visby, en spännande livsresa som han bland annat beskriver i föreläsningen, ”Den osannolike gotlänningen”. Han har flyttat över 24 gånger de senaste 20 åren, kommit in på sitt åttonde språk och passat på att studera och arbeta internationellt i länder som Sverige, Japan, Tyskland, Malta, Storbritannien, Spanien och Schweiz.

Efter flera år av internationellt multikulturellt arbete inom diverse verksamheter såsom turism, språkresor samt en rad kommersiella roller i en multinationell amerikansk koncern har R.M.B. Groups grundare, R. Max Behesht, nu tagit steget till att dela sin personliga historia. Genom ”The Servicizer™ Mindset”, delar han även sin passion kring service och effektiv kommunikation i syfte att transformativt uppmuntra, motivera, och inspirera fler till ett engagerat umgänge, oförglömliga upplevelser, och omvärldsutbyte.

Logga in för att betygsätta och recensera denna talare

Andra talare inom samma område

Flemming Mouritsen

Flemming Mouritsen föreläser om kundservice, kundbemötande och kommunikation. Flemming vet vad som gör att kunder återkommer och blir stamkunder, hur viktig attityden är och hur du bygger up

Göran Vernersson

Bli framtidens säljare och coacha kunden till köp
Vår erfarenhet är att säljare pratar för mycket på kundmöten och i telefon. En säljare ...

Anette Jernström

Anette Jernström talar om ett vinnande bemötande, att ge minnesvärd service och hur attityden kan bli en konkurrensfördel. Kunder är kräsna och har många valmöjligheter. Du i frontlinjen

Kjell Dahlin

Kjell Dahlin visar i sin föreläsning att ett varumärke aldrig blir starkare än dess medarbetares handlingar och att en enda medarbetares beteende kan skapa mer positiva känslor för ett va

Svårt att hitta rätt talare - vi hjälper dig

Kontakta oss 

När du kontaktar oss samtycker du till att vi behandlar din information enligt vår integritetspolicy.

Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider 07.30-18.30

FAQ Frågor & svar

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna kring vår service, såsom priser, förfrågningar samt mycket mer.

Vad kostar en föreläsare? VAD KOSTAR EN FÖRELÄSARE?

Vad gör man om en föreläsare blir sjuk? OM FÖRELÄSAREN BLIR SJUK?

Vad för typ av gåva kan man ge en föreläsare? GÅVA TILL FÖRELÄSARE?

SverigesTalare.se

Om Sveriges Talare talarförmedling OM SVERIGES TALARE

Hitta till Sveriges Talare HITTA HIT

Sveriges Talares bloggarkiv BLOGG

Sveriges Talares nyhetsbrev Nyhetsbrev

Sveriges Talares Integritetspolicy Integritetspolicy

Boka gärna ett möte med oss
Du är välkommen över en kopp bryggkaffe.

Kontakta oss

Öppettider: Vardagar 07:30–18:30
Telefon: 0121-249 00
Jour kvällar och helger: +46 (0)70-930 57 85

Sveriges Talare talarförmedlings e-postadressE-post: info@sverigestalare.se
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider

Sveriges Talare Kompetensförmedling AB
Besöksadress:
Kungsbron 23
111 22 Stockholm
Postadress:
BOX 1041
101 38 Stockholm

Organisationsnummer 559015-5866

Sociala media

Samarbetspartners

www.presentationsteknik.com Roos & Tegnér Cool Company Skandinavien AB

© 2008–2019 SverigesTalare.se  |  Cookies | Sitemap