0 produkter / 0 kr
0
Hem / Affärsnytta / Försäljning, marknadsföring, service, kundfokus / Service / Max Behesht
R. Max Behesht är en internationell föreläsare och inspiratör, som introducerar ett aktivt servicetänk som framgångsrikt påverkar hela organisationens kultur, engagemang och prestationsvilja hos anställda. Han pratar om vikten av att öka den personliga motivationen för att kunna skapa oförglömliga upplevelser för kunden, sin omgivning och sig själv.
Max nya koncept och föreläsningspaket, "The Servicizer™ Mindset”, har under kort tid uppmärksammats på universitetsnivå och bland multinationella företag som inser det ökande behovet av att engagera sina anställda. Hans föreläsningar passar även, och är uppskattade bland elever och lärare på skolor. Max är rektor på affärs- hotell- kock/konditor-högskolorna César Ritz Colleges och Culinary Arts Academy Switzerland.
Talaren utgår från | Stockholm |
Typ av föreläsning | Utbildande / Informativ |
Kön | Man |
Språk | Engelska, Franska, Italienska, Spanska, Tyska |
Max kom till Sverige under 80-talet och växte upp i Visby, en spännande livsresa som han bland annat beskriver i föreläsningen, ”Den osannolike gotlänningen”. Han har flyttat över 24 gånger de senaste 20 åren, kommit in på sitt åttonde språk och passat på att studera och arbeta internationellt i länder som Sverige, Japan, Tyskland, Malta, Storbritannien, Spanien och Schweiz.
Efter flera år av internationellt multikulturellt arbete inom diverse verksamheter såsom turism, språkresor samt en rad kommersiella roller i en multinationell amerikansk koncern har R.M.B. Groups grundare, R. Max Behesht, nu tagit steget till att dela sin personliga historia. Genom ”The Servicizer™ Mindset”, delar han även sin passion kring service och effektiv kommunikation i syfte att transformativt uppmuntra, motivera, och inspirera fler till ett engagerat umgänge, oförglömliga upplevelser, och omvärldsutbyte.
Logga in för att betygsätta och recensera denna talare
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider 07.30-18.30
E-post: info@sverigestalare.se
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna kring vår service, såsom priser, förfrågningar samt mycket mer.
Boka gärna ett möte med oss.
Du är välkommen över en kopp bryggkaffe.
Öppettider: Vardagar 07:30–18:30
Tel: +46 (0)70 - 930 57 85
Jour kvällar och helger: +46 (0)70-930 57 85
E-post: nathalie@sverigestalare.se
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider
Sveriges Talare Kompetensförmedling AB
Besöksadress:
Kungsbron 23
111 22 Stockholm
Postadress:
Koppargatan 3
602 23 Norrköping
Organisationsnummer 556728-0283