0 produkter / 0 kr
0
Hem / Affärsnytta / Försäljning, marknadsföring, service, kundfokus / Bemötande / Marcus Majewski
Marcus Majewski avslöjar hur man får medarbetarna att öka sin prestation utan att chefen behöver stå och diktera. Marcus manar personalen till eget ansvarstagande och egen drivkraft. Det leder till ökad effektivitet, bättre kundservice och därtill bättre relation mellan de anställda. Kort sagt visar Marcus hur man blir en mer kompetent och omtyckt medarbetare.
Vill du att alla kollegerna och organisationen ska stärka varandra? Att arbetskamraterna ska må bättre och därmed göra ett ännu bättre jobb? Marcus Majewski är talaren som verkligen gör skillnad. Han väljer att se hela organisationen och alla dess medarbetare istället för dagens ständiga fokus på ledaren.
Marcus är scenvan, provokativ och väljer att uttrycka det alla arbetsgivare så många gånger tänker. Han garanterar att åhörarna lämnar honom berörda och stärkta av självinsikter som håller i sig.
Vill du maximera lagets styrka? Boka Marcus Majewski!
Urval av tidigare beställare:
BMW, ICA, IKEA, Coop, Nine Yards, Visita, Volvo Cars, Nordea, TEDx, Hyper Island och Visit Norway.
Talaren utgår från | Stockholm |
Typ av föreläsning | Utbildande / Informativ, Inspirerande |
Kön | Man |
Språk | Svenska, Engelska |
Marcus är hotellnörden som aldrig blivit vuxen. Han har under hela sitt yrkesliv arbetat med hotell och restauranger. Branschen är traditionell i många avseenden, men absolut ledande när det gäller att få människor att våga, växa och leverera. Det senaste året har Marcus även börjat använda sina kunskaper för att hjälpa folk i andra branscher. Visionen han drivs av idag är att hjälpa företag och personer att nå sina drömmar.
Som grund har Marcus en bachelor-examen i Business & hotel administration. Han har gått otaliga kurser levererade av Cornell University. Han är även själv facilitator för en mängd kurser och utbildningar.
Hans insteg i hotellbranschen var när han som 15-åring sökte ett jobb i frukosten på ett Malmö-hotell. Han fick då beskedet att ”Polacker jobbar inte i matsalen, de jobbar i disken”. Tillsammans med en 43-årig tandläkare från Montenegro blev de därefter det bästa diskar-teamet hotellet någonsin skådat.
Logga in för att betygsätta och recensera denna talare
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna kring vår service, såsom priser, förfrågningar samt mycket mer.
Öppettider: Vardagar 07:30–18:30
Telefon: 0121-249 00
Jour kvällar och helger: +46 (0)70-930 57 85
E-post: info@sverigestalare.se
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider
Sveriges Talare Kompetensförmedling AB
Besöksadress:
Kungsbron 23
111 22 Stockholm
Postadress:
BOX 1041
101 38 Stockholm
Organisationsnummer 559015-5866
2018-06-11, 15:13
“Jag blev så sur på honom, sen märkte jag att det han sa var rätt.”
2018-06-11, 15:13
”Service är verkligen det som skapar unikhet. Marcus visade oss det på ett sätt som var så lätt att förstå.”
2018-06-11, 15:12
”Kan jag få ta hem honom?”
2018-06-11, 15:12
”Så sjukt provocerande att veta att jag dömt ut så många av mina chefer på felaktiga grunder.”