Här använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Vad är kakor?

0 produkter / 0 kr

Kontakta

0

Talare att skicka förfrågan till

Öppettider: Vardagar 07.30-18.30
Telefon: 0121-249 00
Jour kvällar och helger 070-930 57 85
E-post: info@sverigestalare.se
Vi svarar på mejl inom 5 minuter under öppettider

Tomas Lydahl

Alla kunder älskar att skryta om er om ni bara ger dem en anledning. Föreläsaren Tomas Lydahl visar hur ni skapar en WOW-upplevelse som gör att kunden skryter om er. Han får er att inse att kunderna kan bli det bästa säljteamet ni någonsin haft.

Tomas Lydahls erfarenheter inkluderar försäljningschef för Marriott Hotels i Los Angeles, författare och föreläsare i Sverige samt VD för Sveriges andra och Europas tredje bästa arbetsplats för medelstora företag.

Hur Tomas blev framgångsrik inom alla dessa områden delar han med sig av på ett mycket inspirerande sätt i sina fem olika föreläsningar.

  • Effekten av att boka Tomas Lydahl

    Tomas Lydahls föreläsningar ger både inspiration och bidrar till förändring på djupet. Hans tänkvärda budskap får er att inse att kunderna kan bli det bästa säljteamet ni någonsin haft. 
    Och Tomas inspirerande föreläsningar är fyllda med konkreta tips som bidrar till att spärrar som rädsla och begränsningar kan plockas bort.

  • Tomas Lydahl som talare

    Tomas Lydahl är en engagerad och energisk talare med passion för ledarskap, kundservice, arbetsglädje, och personlig utveckling som han gärna delar med sig av i sina föreläsningar och som moderator.

  • Så arbetar Tomas Lydahl

    Tomas Lydahl försäkrar sig om att han har full förståelse för kundens förväntningar men siktar alltid på att överträffa dessa.

  • Tomas Lydahl erbjuder

    Tomas Lydahl erbjuder allt från skräddarsydda koncept för kund, till färdiga utbildningar och föreläsningar, seminarier, workshops och coaching live eller på distans via video. Han tar även uppdrag som konferencier vid event där ni vill ha hög energi och aktivt mingel.

  • Tomas Lydahl passar till

    Tomas Lydahl är ett klokt val av föreläsare för service- och tjänsteföretag men även för småföretagarorganisationer och butiker/butikspersonal. Alla organisationer som vill ha bättre ledarskap, nöjdare kunder och medarbetare samt öka sin försäljning rejält har glädje av Tomas föreläsningar.

Talaren utgår från Skåne
Typ av föreläsning Utbildande / Informativ
Språk Engelska som andraspråk

Tomas Lydahl är född och uppvuxen i Ystad. 1986 flyttade han till Los Angeles och började en framgångsrik karriär inom hotellbranschen. Under sina 18 år med Marriott Hotels klättrade han på karriärstegen från kypare till restaurangchef, event-chef, Director of food & beverage till Director of Sales. 

2006 startade han eget företag och fokus låg då på säljutbildningar. Tomas första bok kom ut 2010 med titeln ”WOW! Så får du dina kunder att rekommendera dig!”.
Jobbet som tillfällig vd för Key Solutions AB 2013 resulterade i titlarna Sveriges andra och Europas tredje bästa arbetsplats för medelstora företag enligt världsorganisationen ”Great Place To Work”
2015 skrev han boken ”TÄNK OM – du stressar i onödan med underrubriken ”Hur du behåller ditt lugn oavsett situation” vilken handlar om att agera utifrån den bästa versionen av dig själv, i alla lägen.

Logga in för att betygsätta och recensera denna talare

Tomas Lydahl talar om:

  • Få era kunder att skryta om er

    Alla kunder älskar att skryta om er om ni bara ger dem en anledning. Missnöjda kunder skapar dåligt rykte och i den här föreläsningen visar Tomas hur ni istället skapar en WOW-upplevelse som gör att kunden skryter om er. Han får er att inse att kunderna kan bli det bästa säljteamet ni någonsin haft.

  • Så får ni era medarbetare att älska sina jobb

    Visst hade det varit härligt om alla medarbetare tänkte ”Vad kul vi har på jobbet!” varje dag? Utmaningen som alla företag har är att hela personalen inte tänker likadant, det bidrar till att det är svårt att genomföra förändringar som passar alla. Arbetsglädje är en nyckel till framgång och saknas den motorn är motivationen borta. Den stora förlusten sker när medarbetaren arbetar i ett tillstånd som inte är optimalt.

  • Axiomatiskt ledarskap

    Axiomatisk betyder obestridlig eller odiskutabel. Tomas hjälper dig att leda företag och individer till axiomatiska, fantastiska resultat. Att inte bara nå mål utan att hela tiden tänja och förbättra visionen av vad som är möjligt. Att eliminera begränsningar och utveckla hela teamet framåt till nya nivåer. Ett ledarskap med ett hållbart, kreativt, effektivt och rofyllt system för organisationen och individen.

  • Släpp bromsen och bli stjärnsäljare

    Vad är det som skiljer en stjärnsäljare från en medioker säljare? En inspirerande föreläsning med konkreta tips till ert säljteam om hur spärrar som rädsla och begränsningar kan plockas bort automatiskt oavsett vad de är och var de kommer ifrån från början.

  • Det är onödigt att stressa

    Stress är den största anledningen till försämrad produktivitet, psykisk ohälsa och sjukskrivningar. Tänk om det är möjligt att eliminera stress på jobbet? Tomas tar mer er på en resa som visar hur onödigt det är att stressa samt hur det kan elimineras på arbetsplatsen.

  • Moderator & Konferencier

    ”Tomas är otroligt professionell och noggrann hela vägen, ifrån första mötet till avslut. Han är delaktig och insatt i förberedelserna för att innehållet ska hålla högsta kvalitet. Som person har Tomas hög energinivå som lätt smittar av sig till alla i rummet. Han är engagerande och passionerad i allt han gör. Tomas skapar en häftig dynamik under hela dagen. En riktigt inspirerande person!” -Sara Björlin, Smarteyes

Expertområden:

Prisklass:

20.000 kr - 39.000 kr

  • Mitt motto

    ”Skapa förändringar för livet – inte bara för stunden.”

Tomas Se Eng

Tomas Lydahls kunder.

Marriott GM talks about Tomas Lydahl

Andra talare inom samma område

Erik Winqvist

Erik Winqvist vet hur man ökar lönsamheten i en organisation genom at

Pia Anderson

När kunderna är dina bästa säljare, då har du ett starkt varumärke

Anette Jernström

Anette Jernström talar om ett vinnande bemötande, att ge minnesvärd service o

Flemming Mouritsen

Flemming Mouritsen föreläser om kundservice, kundbemötande och kommunikation.

Svårt att hitta rätt talare - vi hjälper dig

Kontakta oss 

Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider 07.30-18.30

FAQ frågor & svar

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna kring vår service, såsom priser, förfrågningar samt mycket mer.

”icon” VAD KOSTAR EN FÖRELÄSARE?

”icon” OM FÖRELÄSAREN BLIR SJUK?

”icon” GÅVA TILL FÖRELÄSARE?

SverigesTalare.se

”icon” OM SVERIGES TALARE

”icon” HITTA HIT

”icon” BLOGG

”icon” LOGGA IN TILL DITT KONTO

Boka gärna ett möte med oss
Du är välkommen över en kopp bryggkaffe.

Kontakta oss

Öppettider: Vardagar 07:30-18:30
Telefon:  0121-249 00
Jour kvällar och helger: +46 (0)70-930 57 85

”icon”E-post: info@sverigestalare.se
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider

Sveriges Talare Kompetensförmedling AB
Norrtullsgatan 6
113 29 Stockholm

Organisationsnummer 559015-5866

Sociala media

Prenumerera på nyhetsbrev

”icon” Se våra tidigare Nyhetsbrev

Samarbetspartners

”icon” 7A Hotell

© 2008-2017 SverigesTalare.se  |  Cookies | Sitemap